Heeft u een klacht, tip of suggestie voor ons?

De medewerkers van Widar doen hun uiterste best om goede zorg te leveren. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent of dat u een tip of suggestie voor ons heeft. Wij willen dit graag weten, zodat we er wat mee kunnen doen. Bij klachten gaat onze voorkeur uit naar een persoonlijk gesprek. Dat is het meest plezierig en levert meestal het beste resultaat op. Maak hiervoor een afspraak op het spreekuur van de medewerker die de klacht aangaat. Ook de assistentes kunnen, als u vooraf een tijdstip afspreekt, zorgen dat ze even alleen met u kunnen gaan zitten. 

Als u liever schrijft, dan kunt u uw klacht, tip of suggestie hier doorgeven >.
 

Onafhankelijke klachtbehandeling

Mocht u behoefte hebben aan bemiddeling of klachtbehandeling door iemand die geheel los van onze praktijk staat, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijk klachtenfunctionaris. Onze huisartsenpraktijk is aangesloten bij:
Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018, 5601 KA  EINDHOVEN
088- 0229100
https://www.skge.nl/klacht-indienen >